Sider

onsdag 27. januar 2010



"Same shit - Different wrapping"


Her er beviset på at Mads Nørgaard regnes blandt The Crème de La Crème, og at hans brandstrategi bokstavelig talt(!) er verdt å skrive bøker om...
S u p e r I d e n t i t y :
I n Y o u r S i g h t A n d I n Y o u r M i n d

-Det heter at førsteinntrykket er det viktigste her i livet...
Også for et brand, ute i den store virkelige forretningsverden, der det uten modifikasjoner men helt enkelt er "make or brake" som gjelder!
Denne fantastiske boken, Super Identity: In you Sight And In Your mind, er derfor ute etter å endelig sette ord på dette evige og nesten uforklarlige skiftet - hva er the cutting edge for det visuelle språket, som et brand igjen skal formidle?

Med bl.a. Mads Nørgaard som prima eksempel, guider Super Identity "oss dødelige", elegant i gjennom de ulike fagspråk og utrykk kreert, den detaljkunst kontrollert, og de ellers ulike grepene tatt; for å perfektere et brand's karakter - "to the nine"!

The message fra dem til oss, gjennom det visuelle språket; som danner vårt førsteinntrykk...- og deres make OR brake!