Sider

tirsdag 30. mars 2010

To be horrified, or not to be...

Vel, det lar jeg være opp til Tim Burton:
min ALL time favo director/ movie maker/
..movie-GOD(!).

Her er påskens film tips!

67 % er grøssere, som seg hør & bør i påske(-fjellets) mulm og mørke...
Men quirky som bare det! - Du overlever nok både "Edward Scissorhands", og "Sweeny Todd - The demond barber on Fleet Street".

(får du ikke nok av semi-spacede /hoderullende galgen "humor" - så har undertegnede en til på lager; nemlig "Sleepy Hollow".. Merk: ikke for de med utenpå-nerver)

De siste ROSA 33 % av denne ultimate påske-pakken er å se "Alice in Wonderland".
Johnny Depp som the Mad Hatter, og eller Helena Bonham Carter som the Red Queen!!

Fashion verden, kanskje mest av alle har jo virkleig ikke latt denne ultimate Tim Burton production gå upåaktet hen... til og med The Met i NYC har satt opp en spesial utstilling med Monsieurs Burtons tegninger og figurer etc etc!

Gleden var nesten til å ta & føle på da undertegnede fant et special gift: "Red Queen"-kort, i nye Nippon Vogue, faktisk..
(spesial gave fra Japan)
Jo jeg går nok en fantasi-påske i møte, ved siden av å forsøke inbille meg hva som faktisk står på disse baklengs-orienterte sidene..







.....men før jeg skal pakke ski og klister, og stikker til fjells, må jeg muligens tyvstarte film eldoradoet allerede i kveld...hmm, det gjør seg.