Sider

torsdag 8. april 2010

Get inspired: by the "Art of the Trench"

Da jeg liker ALT som er enten "timeless" or classic, eller old school, punktum.

Jeg bestemte meg i morges: Spring has sprung,
og Mme trench must out on the streets with me- fashion to the streets (les: street fashion).. Litt som på denne, en av mine klart favo, web sider: http://www.artofthetrench.com

...her kan man bare sitte og studere: Tidløs, klassisk, old school dekadense.




Everyday people wearing Burberry trench coats

"Their only connection is the classic Burberry trench over their shoulders."

Fruktene fra Burberrys samarbeid med Magnum photography er like tidløst som en trench garderobe - I 150 år har Burberry vært det ultimate valget som den "quintessential" trench coat. Og i 60 år har Magnum vært samarbeidspartner, og studert verden gjennom sin uber klassiske linse.

Jeg er inspirert: check! -og i tillegg regner det i dag.. Ha!
I must say, it's very Breakfast at Tiffany's...