Sider

tirsdag 17. juli 2012

Ut på tur med Gestuz Pre S/S, del 2.

Hei og hopp! 
Litt stille her på bloggen nå som sommerferien har startet, men nå kommer en oppdatering fra resten av turen jeg hadde med Gestuz Pre S/S mellom Oslo og Bergen. 

Fra Stavanger dro jeg videre til Egersund. Der ventet nok en solstråle med en nydelig butikk. "Min lille butikk" er navnet på herligheten. 




 Hvis du er i Egersund må du også passe på å fylle energi hos Egersund Chokoladefarbrikk.. Yum! 


Neste stopp var Mandal og Olivias Hus. Alltid like stas å besøke favorittbutikken i hjembyen min. En nydelig livsstilsbutikk!




Siste stopp for turen var Kristiansand og jentene på Lulu's.  



Rett over veien for Lulu's finner du Drømmeplassen, perfekt stopp for kaffe mm før/etter shopping hos de blide sørlandsjentene. 




Det var et lite innblikk i siste del av turen min fra juni. Alle disse butikkene fører selvfølgelig Gestuz, og er absolutt verdt en titt innom hvis du er i området! 

GOD SOMMER!